Morgonpigg

Igår innan jag somnade hörde jag hur det smattrade mot rutan, hurra tänkte jag nu försvinner snön, eller hur?! Vaknade i morse och inser att regnet övergått i snö och backen är återigen vit!! Jag vill verkligen ha vår nu, jag behöver lite vår!!

Men den som väntar på något gott...eller hur är det?! =)

Idag har jag gett mig själv utegångsförbud tills tvätten är vikt, golven tvättade och torkställningarna fulla av nytvättad tvätt. Kanske inte världens roligaste start på en lördag, men det är fruktansvärt skönt när det är färdigt. Sen har vi ju inte ett hem på 400km så en evighet tar det inte heller, det gäller bara att få tummen ur =)





//Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0