Söndag igen...

Jag lovade mig själv att en gravidförsäkring skulle vara tecknad innan helgen var slut...
Jag ringde idag!
Det känns väldigt skönt att ha det gjort!


Och så var det söndag igen, veckorna går fort, men helgerna går ännu fortare! Helgen har innehållit massa fika, ett väldigt lyckat 35 års kalas (synd bara att makaronerna inte riktigt hamnade där dom skulle), ett pass Bodypump och en del tankar.

Låg i badet igår när plötsligt mina hjärnspöken kom på besök och planterade en tanke i min skalle, en tanke som gjorde att en klump bildades i min mage. Denna klump finns kvar, men är inte lika stor längre. Jag hoppas att i morgon få svar på mina frågor så att klumpen kan försvinna helt...



// Änglaflikkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0