En fin dag

En speciell dag med inslag av vardag...

Så ville jag efter många tankar fram och tillbaka att gårdagen skulle bli. Jag bestämde mig för att åka och jobba några timmar. Det kändes skönt att börja dagen som vilken dag som helt, men samtidigt väldigt skönt att veta att jag inte behövde jobba hela dagen.

Efter några timmar på jobbet åkte jag hem till Therese, vi drack kafffe, åt semla och pratade och pratade om allt och inget. Det var skönt att vara där och bara vara i några timmar.

Sedan åkte jag hem och strax därefter kom Christian hem. Fick en kram och orden jag älskar dig viskade i mitt öra, det brast för mig och mina tårar kom.

När det blev mörkt ute åkte jag och Christian tillsammans med mamma, lillasyster och Therese upp till Minneslunden. Vi tände ett litet ljus och la dit jättefina blommor. Att ha dessa fina människor vid min sida i Minneslunden igår gjorde mig väldig, väldigt glad!!

När sedan kvällen kom hade jag ont i mina ögon av alla tårar av saknad, av önskan att allt vore annorlunda. Men samtidigt fanns det i min kropp en bra känsla, på någotvis hade en väldigt sorglig dag även varit en väldigt fin dag!




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0