Och så var det måndag...

Jag hatar att behöva stressa på morgonen, men samtidigt är det helt underbart att snozza BARA en gång till...

Varför ska det vissa dagar vara så svårt att ta sig upp ur sängen när klockan ringer
på morgonen?

Dålig självdiciplin?! Jag lider utav det ibland i såfall =)


Måndag idag och första arbetsdagen är gjord, skönt. På ett vis önskar jag att denna veckan ska gå fort, på ett annat vis önskar jag att den aldrig skulle behöva närma sig sitt slut. Men för att det ska bli nästa vecka som jag faktiskt längtar lite till måste denna veckan ta slut. Det kommer att bli jobbigt, men jag vet att jag klarar det!!



// Mamma till världens finaste Ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0