Torsdag...

Det är redan torsdag idag, i morgon är det fredag och HELG! Denna veckan har gått fort, kanske för att jag har fått lättat mitt hjärta och fick till mig orden "vi löser de", kanske för att vardagen är här igen och att jag trivs i vardagen, kanske för att första arbetsveckan blev bättre än vad jag trodde den skulle bli.
Ja jag vet inte riktigt varför, men en sak är klar...
Jag gillart!!


Ska strax gå och sova, ska bli kul att se hur mina ben mår i morgon efter dagens pump pass.
Jag kan redan nu ana träningsvärk...

Visst finns det saker jag önskar vore annorlunda, visst tänker jag ibland på hur det skulle varit.
Jag saknar min bebis, min fina lilla flicka.
Tänk det är snart 1 år sedan jag höll henne i min famn...
Jag gråter ibland, saknaden gör lite extra ont vissa dagar men samtidigt som jag gråter, samtdigt som det gör sådär ont finns lyckan där och lycka är en underbar känsla.



Fick köpt mina tulpaner idag också, åh vad jag gillar tulpaner!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ha en TREVLIG helg =)! Du skriver Alltid så fint...

Kram Helena

2011-01-14 @ 19:41:49
Postat av: Madde

Hej!

Vill bara lämna ett litet avtryck efter mig i din gästbok. Har följt din blogg sedan i februari. Min syster förlorade då sin son under förlossningen och jag såg att du kommenterat hennes blogg då, dahliastar.blogg.se

Så på den vägen hittade jag hit.

Stort grattis till graviditeten! Hoppas ni mår bra allihopa.



-Kram

2011-01-15 @ 20:25:45
URL: http://thisismylife020409.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0