Dop, semester och lite regn

Fick ett sms av min Lillasyster i morse, hon undrade ifall vi skulle gå en promenad. Innan vi gick började det regna så jag ringde till henne och frågade ifall vi skulle gå iallafall. Vi gick, det blev en blöt promenad. Men åh andra sidan, ska jag komma i mina gamla jeans igen kan man inte stanna hemma ifrån morgonpromenaden pga lite regn =)


Det har nu slutat regna och solen har kommit fram. Sol det gillar vi, det ska vara sol när man har semester. För från och med idag och fyra veckor framåt har jag semester! Underbart att slippa samarbeta med Försäkringskassan i några veckor!



Har ringt och bokat tid för dop idag.
Tänk när vi var på dop för Christians kompis dotter och hans mamma gav mig en kram och sa "nästa gång är det eran tur". Hon hade rätt, det är min tur nu!

Jag har aldrig varit troende och ännu mindre tror jag på gud efter det att vi behövde begrava Evelina. Men jag har alltid velat att mina barn ska döpas. Evelina hade vi namngivelse för i samband med begravningen och nu är det Vincents tur.




// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0