Lycklig

Tänk att jag har en bebis här hemma som just nu sover i sin säng,
tänk att jag kan gå på promenader med barnvagnen flera gånger om dagen ifall jag vill,
tänk att jag har en bebis att ta hand om,
en bebis som fick följa med oss hem!

♥Lycklig♥




Förra gången när Christian åkte och jobbade var Vincent bara några veckor gammal, jag var osäker och det var tufft att vara ensam. Nu är det i och för sig bara andra dagen, men det känns ändå annorlunda denna gången. Jag är inte lika osäker, Vincent är större och vi har lärt känna varandra bättre och jag känner mig inte lika ensam och övergiven, vilket är en skön känsla!




// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson

Ja visst är det underbart, ibland tror vi inte att det är sant att vi har henne hemma hos oss. KRAM

2011-07-13 @ 09:57:44
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0