Torsdag

Tv:n är på, just nu är det reklam...
Skilda Världar nu på DVD!
Herregud den serien måtte väl iallafall stå med på veckorevyns Utelista?!


Torsdag idag, första dagen denna veckan jag inte gjort något efter jobbat. Bara varit hemma, lagat lite mat, städat bilen och slappat...skönt!

Är fortfarande väldigt trött och ännu tröttare blev jag nog efter att jag fått veta att jag får gå hem om några veckor, åh vad jag längtar!


Oftast njuter jag av att vara gravid, trivs med att vara gravid och
framförallt älskar jag de stunder Liten är vaken och slår kullerbyttor där inne.
Men för varje dag som går längtar jag mer och mer tills
den dagen jag får hålla våran bebis i min famn!
Inte jättemånga veckor kvar nu, jag LÄNGTAR!!



// Änglaflikkan




Kommentarer
Postat av: Helena

Gott att ni får vara hemma och vila lite innan det är dags... Kram Helena

2011-03-25 @ 15:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0