Tankar

Jag längtar efter att få ha min bebis i min famn, jag längtar så otroligt mycket. Men samtidigt känns det lite konstigt att jag snart inte ska vara gravid längre, har jag verkligen varit gravid i nio månader?! Hade någon kommit och sagt att jag skulle vara gravid i tre månader till, hade jag nog inte sagt så mycket mer än Okej, det går bra!

Har tänkt mycket på om det är rädslan för vad som komma skall som gör att jag känner så, men jag tror inte det. Jag trivs med att vara gravid, jag gillar min tjocka mage. Jag tror helt enkelt att det är min hjärna som inte fattat att nio månader nu har gått och att våran bebis snart vill komma ut till oss!


Tiden har gått så himla fort!!



// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh det är så roligt! Jag är så glad för din skull. Kraaam!

2011-05-19 @ 20:30:02
URL: http://Jossangrejar.blogspot.com
Postat av: Ida Eriksson

Tänker på er!! massor kramar

2011-05-19 @ 20:30:35
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0