Tankar

Jag tror inte att vi denna gången måste lämna kvar våran bebis på sjukhuset när vi åker hem, känslan jag har i kroppen säger mig att det kommer att gå bra!

Men även om känslan är bra har jag börjat fundera väldigt, väldigt mycket!

Kommer jag att få bli mamma på riktigt nu? Kommer jag få gå mina promenader med barnvagnen? Kommer de hitta hjärtljuden med ctg apparaten? Hur kommer mina känslor vara över det som hände förra gången jag var på förlossningen när vi kommer dit? Kommer jag få berätta för mina nära och kära att vi fått en levande bebis??




// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Marjo

Sänder en extra tanke till er och en kram. Jag känner igen dina tankar. Jag har en känsla som säger att ni kommer få ringa era nära och berätta att ni fått ett levande barn. Du kommer i sommar få gå med din barnvagn. KRAM!

2011-05-03 @ 13:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0