Natusan Bedtime

Det har blivit dags att lämna en slutrapport utav min Buzzning utav Natusan® bedtime.

I det stora hela är jag nöjd med både oljan och tvålen. När det är dags att köpa nya produkter skulle absolut kunna tänka mig att välja Natusan Bedtime igen.

Det speciella med Natusan Bedtime serien är dess avslappnande och rogivande egenskaper som ska främja en god nattsömn. Att Vincent sover bättre eller är mer avslappnad på kvällarna kan jag inte direkt påstå, men att han luktar väldigt gott och har väldigt mjuk hud kan jag däremot säga.


Skulle jag betygsätta produkterna på en skala 1-10 skulle jag ge dem en 7:a.

Nybadad...♥




// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0