Föräldragrupp och lite annat!

Känner mig e graa dövven...
Huvudet är tungt och nyser gör jag.

Hoppas bara det inte blir värre, vill verkligen inte bli sjuk nu!!



Christian kom hem igår och åker inte igen förren på söndag, lyx att få vara hemma allihopa mer än en helg. Dagen idag har spenderats på föräldragrupp för min del och sedan har vi varit på Torp en sväng och handla lite mat. Det dög tydligen inte med ost, smör och mjölk hemma. Kantarellost och Hällekakor var tvunget att inhandlas =)

När det kommer till föräldragruppen tycker jag det är intressant. Idag var talpedagogen där och pratade och jag tycker om att lyssna på vad de har att säga. Sedan kan jag väl tycka lite sisådär om föräldragrupp i övrigt, jag är nog kanske ingen föräldragruppsmamma?!



// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0