Söndag

♥ ♥Tänker på familjen Ottsjö/Nillson ♥ ♥


I morgon ska jag ringa och boka tandläkartid. Jag hatar tandläkaren och gråter ibland när jag är där. Men eftersom jag inte fotade tänderna när jag var gravid med Vincent är det kanske dags att göra det nu. Det går bra att bara kolla, det är först när den stora sprutan kommer fram som mina tårar kommer! Jag vill inte ens tänka på hur det blir den dagen, om det skulle bli så att den stora tången måste fram...

Christian har åkt och jobbat idag, 10 dagar får vi nu klara oss ensama. 10 dagar går fort, eller hur?!

Har varit och tränat idag, inte alls lika kul som annars, jag saknade mina Bodypump kompisar. Jag är inte lika stark när jag inte har dem vid min sida =)

Nu ska jag sova...



// Änglaflikkan


Kommentarer
Postat av: Tea

Gillar inte heller tandläkaren :(



Vad jobbar Christian med eftersom han är borta så mycket?



Sv;

Det var bra på mässan men lite mycket folk för miraklets smak.

2011-10-16 @ 21:59:31
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0