Börjat testa

Det var riktigt jobbigt när Christian skulle åka idag, jag hade velat ha honom hemma lite till!
Jag har nu torkat mina tårar, ätit lite kvällsmat och tagit en dusch och det känns bättre.
Han är snart hemma igen?!?



Testade babyojlan jag fick i mitt Buzzadorpaket nu ikväll. Min första tanke om produkten var att jag tyckte den luktade väldigt gott. Oljan innehåller ju den lugnande doften NaturalCalm, om den var så värst lugnande är svårt att säga efter första gången men doftade gott gjorde den absolut!



// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch jag minns när Johan skulle till Norge och jobba. Han åkte på söndag kväll o fan vad jag hatade söndagar då. Men man kunde inte alltid med att ringa och säga att man var ledsen för han kunde ju inte göra någonting åt det ändå. Tur det går över. Kram

2011-10-26 @ 22:25:37
URL: http://Jossangrejar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0