Och så var det måndag...

Att man vill ha så mycket,
när man inte kan ge någonting själv...

Lite märkligt kan jag tycka!

Har varit på fika turne idag.

Först åkte vi hem till en före detta arbetskamrat, spanade in deras nya kök och så drack vi lite kaffe. Sedan efter det blev det eftermiddagsfika hos familjen Ottsjö/nilsson villket alltid är lika trevligt!

Annars har det väl inte hänt så jättemycket idag. Lagat lite mat, väntat på posten (vilket visade sig vara helt i onödan när den väl kom, räkningar och reklam var inte det jag väntade på) och så har jag försökt få Vincent att tycka om nappen. Vad det gäller det här med napp är det ett kapitel för sig.

Innan jag fick barn trodde jag att alla ungar gillar napp... så är det tydligen inte?!

Kanske är det så att jag varit lite dålig på lära honom tycka om nappen, men nu när jag vet att den där lille tummen slinker in i bland är det hårdträning som gäller =)



// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson

Hej, samma sak här Alva tar tummen, tyvärr typ jämt och hon spottar ut nappen och sticker in tummen ist, vi har försökt men icke... hoppas du lyckas bättre!! KRAM

2011-09-20 @ 09:34:31
URL: http://tankardaochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0