Träning

Efter frukosten i morse åkte jag och Lillasyster till gymmet en sväng.
Hann gå några km på löparbandet och träna lite ben innan hennes sambos jourtelefon ringde.

Men bättre lite grand än inget alls!


Har ju som mål att komma ner till de antal kilo jag vägde på inskrivningen med Evelina. Det är några kilo kvar, men sakta men säkert går vågen neråt.

Jag längtade verkligen efter att få lov att börja träna igen efter första gången jag var gravid. Istället blev jag Liten (ibland tänker jag på känslan Liten, tänk jag vågade inte gå till affären själv) och att börja träna blev istället något jag behövde våga göra igen.

Denna gången fick vi med oss våran bebis hem och jag fick börja träna igen, precis sådär som jag så länge längtat efter. Jag är verkligen lycklig över att äntligen få göra saker som jag så länge längat efter.

Som nu i veckan när våran Bvc tant ringde och sa att föräldragruppen börjar nästa vecka.
Tänk, jag ska få gå på föräldra grupp =)




// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0