Konfirmationen...

Min tanke igår var att under tiden Vincent sov middag skulle jag duscha, göra mig i ordning och packa iordning allt som skulle med till konfirmationen.

Vincent ville inte sova middag igår...

En stressad mamma och en övertrött bebis höll på att bli kaos. Jag kände att, nej jag klarar inte av det, jag får ringa och säga att vi inte kommer. Men ringde min Lillasyster i stället och när hon säger "vi kommer bort till dig nu lite innan, ifall du behöver hjälp med något" blev jag väldigt glad och kände mig lite mindre ensam.

Jag hann både göra mig iordning, packa allt som skulle med, skriva på kortet och få med mig vagnen som ett tag var en omöjlighet att hinna att få med! Det var en trevlig konfirmation och Vincent var jätteduktig i både kyrkan och på kalaset efteråt.

Så dagen som höll på att sluta i kaos blev tillslut väldigt bra...Jag har världens bästa Lillasyster!!

Vincent med Moster i kyrkan

Kusinerna




Idag har solen varit framme,
kaffet har druckits utomhus och vi har haft en bra dag!

// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0