Dove Nourishing Oil Care Conditioner

Det har blivit dags att lämna en slutrapport utav min buzzning utav
Dove Nourishing Oil Care Conditioner!


Jag har ett tunt/fint hår och med fel shampo och balsam väldigt frissigt. Dove säger sig göra torrt och slitet hår mjukt och glansigt och faktiskt är jag villig att hålla med. Under perioden jag använt balsamet har jag kunnat ha håret utsläppt utan att jag plattat det, vilket händer väldigt sällan!

Jag är väldigt nöjd med produkten och absolut kommer jag köpa den igen!!



Är du också intresserad av att bli en Buzzador och ha chansen att få vara med att testa nya saker,
klicka på länken nedan:


Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är kindlycke):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=kindlycke

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=kindlycke&lang=SE


// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0