120508

När jag kollade på tapeter förut, dök den här upp bland bilderna...



Hade inte den passat bra tillsammans med den gröna stjärnfondväggen?!



Idag har jag äntligen tagit tag i garderobsdörrarna i sovrummet. När jag tapeterade om där tog jag bort tapeten och tänkte måla de vita. Sedan ändrade jag mig och vill ha tapet på dom, men när jag väl bestämt mig för tapet fanns inte längre tapeten jag behövde kvar i sortimentet... Så vare sig jag vill eller inte måste jag nu måla! Så idag har det slipats garderobsdörrar hemma på min gata!


// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Bra när besluten blir gjorda åt en :D

2012-05-09 @ 08:15:54
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0