2:a advent

Fortfarande sjuk...

Snart är det dags för kvällens Beckfilm, kvällens film har jag inte sett mer än nån gång. Ska bli kul att se den igen, jag gillar Beck. Synd bara att det är Nyheter mitt upp i allt, har en tendens till att somna då och missa slutet...

I morgon är det kanske dags för jobb igen, om jag ska jobba får jag se när klockan ringer i morgon, får se hur jag känner mig. Om det blir jobb börjar arbetsveckan med 2 timmars övertid iallafall, är inte livet underbart? =)

Idag är det 2:a advent. Andra ljuset är tänt, glögg har druckits och filmen Bröderna Karlsson har blivit tittad på, en mysig söndag!


Mycket mys men också en del tårar.
Jag är glad över att mitt liv ser ut som det gör idag,
jag är glad över det jag har.
Jag är hellre mamma till en Ängel än inte mamma alls,
men ibland måste jag älta mina tankar.

Hur hade livet varit med Evelina?
Saker som händer, händer det för att Evelina inte finns hos oss,
eller hade det hänt iallafall?
Jag saknar henne...







// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0