Tisdag

Snart är det dags att gå och sova, i morgon när jag slår upp mina ögon och klär på mig mina arbetskläder är det sista gången för i år. Det ska bli så skönt att få vara lite ledig, jag behöver vara lite ledig, mina hjärnspöken som följer med mig till jobbet behöver lite ledigt!

Har varit och tränat idag, det var ett tag sedan. Energin har inte funnits och träning har inte varit högst upp på prioriteringslistan. Men det var skönt att få slåss lite och det nya Combat passet var väldigt roligt. Troligtvis kommer jag vakna med träningsvärk i både armar och rumpa i morgon!

När jag efter träningen kom hem insåg jag att någon varit hemma hos mig, utanför min dörr och lagt upp en stor snöhög. Då jag är mörkrädd och alldeles ensam hemma gick en kall kår genom min kropp, jag vågade inte gå och låsa upp dörren, min hjärna arbetade på högvarn i säkert 4 sekunder innan poletten trillade ner att det måste ha varit min lillasyster som gjort denna fina skapelse. På väg hem pratade vi i telefonen, hon skulle komma bort och hämta sina scrapbooking saker. Hon sa flera gånger "ring när du kommer hem". Just då tyckte jag hon var lite trög, det var väl bara att komma bort. Först när jag stod där utanför min ytterdörr med hjärtat i halsgropen fattade jag varför det var så viktigt att ringa när jag kom hem...Jävla Unge! =)




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: syster

hahaha jag skrattar ännu:)

2010-12-24 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0