Barnbok

Har varit en del i Änglarummet på familjeliv senaste veckorna. När man blivit mamma till en liten ängel är det väldigt skönt att få veta att man inte är ensam. Få prata med dom som är/har varit precis lika ledsna som jag. Som vet precis vad det är jag går igenom. Och det underbaraste av allt är att få höra att sorgen kommer alltid att finnas där men den kommer byta skepnad. En dag kommer glädjen tillbaka och jag kommer le istället för att gråta när jag tänker min lilla Evelina.

I forumet i Änglarummet var det en tjej som för ett tag sen tipsade om en Barnbok. Barnboken Jag känner en Ängel. Läste denna bok i går, läste den flera gånger. Den var så otroligt fin, sorglig men ändå så glad. Alla som känner en ängel borde läsa den.

Som mamma till en liten ängel har jag haft väldigt mycket funderingar på vart hon är, hur hon har det, om hon vet hur mycket jag älskar och saknar henne. Men efter att ha läst boken växte hoppet och tron om att hon har det bra. Hon kan inte vara med oss, men hennes små vingar hjälper henne att titta till oss ibland. Hon kommer hit och ser så att vi har det bra. Tröstar oss när vi är ledsna och skrattar med oss när vi är glada.

Den är verkligen helt underbar och så söt. Bilden nedan är min favoritsida i boken. Det som står där fick en speciell plats i mitt hjärta. Är väldigt glad att boken finns. Den gav mig så himla mycket glädje i min just nu så sorgliga värld. Tack Cecilia!!






För er som vill läsa denna Underbara bok kan ni göra det här:
www.illustrationbycecilia.se






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0