21:e Mars

För två månader sen var vi på näl och en liten tyst bebis kom till världen, vår fina Evelina. Kommer aldrig glömma första gången jag fick se henne. Dom frågade ifall jag ville ha upp henne på bröstet när hon kom ut, men jag ville inte de. Jag visste att hon var död, just då skrämde döden mig, jag ville inte se.

Efter en stund ändrade jag mig, jag ville se hur hon såg ut...hon var så fin!! Jag var verkligen stolt över att vi hade skapat något så vackert. Det såg precis ut som hon sov. Jag kommer ihåg att jag tänkte hon vaknar snart, hon öppnar snart sina små ögon och börjar skrika. Men innerst inne visste jag att hon skulle aldrig öppna sina ögon, hon skulle föralltid vara en tyst bebis men ändå så hoppades jag...


Jag saknar henne....

Det gör så ont i mig...

Min älskade lilla Evelina...





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Beklagar verkligen att er lilla Evelina inte fick stanna hos er!

För ca 5 veckor sen förlorade jag också min lilla tjej. Just nu håller jag också på att jobba mig tillbaka till ett normalt liv, men det är svårt!

Såg att du hade läst boken "Att leva med en ängel i familjen". Har läst om den på flera ställen och skulle också vilja ha den, men hittar den inte. Har testat föreningen Små änglar, har mailat flera av kontaktpersonerna men mailen går inte fram.

Var köpte du boken?



Många kramar från en annan änglamamma

2010-03-22 @ 09:49:27
Postat av: Jossan

Grattis till er lilla flicka, jag är så ledsen för att hon inte fick stanna hos er!!



Det är så hemskt när man får reda på att det drabbar folk hela tiden, samtidigt som det är skönt att veta att man inte är ensam(Missförstå mig rätt)



Jag lånade boken på biblioteket, den är så bra!



Kramar

2010-03-22 @ 11:29:06
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/
Postat av: Caroline

<3

2010-03-22 @ 17:04:01
Postat av: Tessan

Å hej å tack för din fina kommentar! Så sorgligt att er lilla sessa inte fick stanna kvar hos er ♥ Du kan maila mig så skall jag se vad jag kan göra!

Kram Tessan



[email protected]

2010-03-22 @ 18:14:09
URL: http://tessilooo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0