Min fina flicka

Jag saknar Evelina idag, det gör sådär ont i mig att hon inte fick leva. Jag hade kunnat göra vad som helst bara jag fick ha henne här, vad som helst!!

Jag vet att det aldrig kommer att hända, hon kommer aldrig att börja skrika. Evelina kommer föralltid att vara en tyst bebis. Det gör mig så jävla arg att jag inte på någotvis kan förändra det som är. Hur jag än gör, hur mycket jag än försöker, hur stark jag än är kommer jag aldrig få nått annat för det än att sorgen kommer kännas lättare.

En sorg jag inte vill bära på, en sorg jag inte är värd, en sorg jag idag vägrar lära mig leva med!!






// Mamma till världens finaste flicka

Kommentarer
Postat av: Anette

Stor KRAM till dig idag!

2010-05-18 @ 21:28:00
URL: http://dahliastar.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag skulle göra vad som helst för att du skulle få slippa att bli tvingad o leva i oändlig sorg!! Jag skulle det, utan tvivel...

Blir så frustrerad på att jag inte kan hjälpa dej... Att man står brevid o ser men det finns inget man kan göra...?!?!

Känslan att inte kunna hjälpa någon man tycker om som lider är fruktandsvärd!

Om du kan , om det så bara är för ett ögonblick lasta det tunga på mej, så GÖR DET!!

2010-05-19 @ 13:35:26
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag vet hur det känns. Man skulle göra vad som helst för att få dom tillbaka.



Kramar

2010-05-19 @ 21:33:56
URL: http://veronicaolin.blogg.se/
Postat av: Annika

Vet också hur det känns, tyvärr. Saknaden och tomheten gör så ONT. Den är så tjock att det känns som om det går att skära den med kniv.



Häls nybliven änglamamma till Arvid.

2010-05-20 @ 09:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0