Bvc & lite annat

Min lille Plutt fick spruta idag, en i varje ben.
Alldeles ledsen, herrejösses ledsen en liten stund...

Det gör ont i mammahjärtat när det finaste man har får ont!!





Förutom bvc har jag varit hos Therese och fikat idag, alltid lika trevligt. Har även hunnit med att hälsa på mamma i hennes lägenhet, hjälpte till att riva lite tapet.

Det kliar lite i mina fingrar efter att ha rivit tapet hos mamma, jag skulle verkligen vilja tapetsera om min hall. Sitter målad strukturtapet på mina väggar i hallen... jag hatar målad strukturtapet!!




// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vart har Ellinor flyttat? Skönt att slippa ta hand om huset gissar jag. Kram

2011-08-22 @ 20:48:48
URL: http://Jossangrejar.blogspot.com
Postat av: Josse

Hon har flyttat till Munkedal. Ja det är ett alldeles för stort hus för en gammal mamma =)

2011-08-23 @ 07:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0