Hur mår jag?!

Dom senaste dagarna har varit bra, jag har varit trött men jag har ändå mått bra. Det har varit kul att gå till jobbet och jag har skrattat tillsammans med mina arbetskamrater. Det har varit skönt att komma hem ifrån jobbet och känna att man inte behöver göra något mer än att laga mat och sen slappa. För när man jobbar behöver man vissa dagar faktiskt inte göra mer än så.

Sen kommer dagar/kvällar som den här. Jag jobbar inte för att jag vill, jag jobbar för att jag inte fick med mig min bebis hem. Jag skrattar och har kul, men innerst inne är jag ledsen, jag är så himla ledsen. Jag har förlorat mitt barn, kommer jag någonsin att bli lycklig på riktigt igen? Varför kommer inte brevet ifrån kyrkan? Hur länge ska jag behöva vänta på att få hälsa på henne?

Ibland kommer det över mig vad som hänt, jag fick inte med mig min lilla fina Evelina hem och det gör ont i mig. Jag försöker lära mig leva med sorgen, jag lär mig lite varje dag. För att bli fullärd om jag någonsin kan bli det måste jag ibland falla tillbaka.

Ikväll föll jag...




// Mamma till världens finaste Ängel



Kommentarer
Postat av: Louise

Känner så väl igen mig i alla dina känslor och tankar. Vi förlorade vår dotter Ester i februari förra året. På nåt konstigt sätt klarar man det, även om vägen hit varit SÅ lång...

Jag skickar över lite styrkekramar till dig/er och er underbara dotter Evelina.

kramar från Louise

2010-04-29 @ 21:06:08
Postat av: Veronica

Hej Josefin!

Tack för dom fina orden, det värmer. Har läst lite i din blogg och känner verkligen igen mig. Du verkar vara så stark och positiv. Det ger mig tro på att det ändå finns hopp där ute.



Kram från änglamamman Veronica

2010-04-30 @ 16:55:36
URL: http://veronicaolin.blogg.se/
Postat av: Therese

Konstigt nog reser du dig, borstar av dig rätar på ryggen o ler, VARJE gång??

Du får falla, men inte för långt, gör du det ändå kommer jag o plockar upp dej!

2010-04-30 @ 17:55:11
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0