Påskafton

Påskafton idag...Glad Påsk får jag väl säga då! Har varit underbart väder ute idag, tvättat och städat bilen, rensat bort alla mina löv i rabbatten på framsidan. Jag älskar våren! Har även hunnit med ett kafferep hos familjen Ottsjö/Nilsson. 

Sen ringde mamma och sa att hon kankse skulle lunta. Jag blev avis, jag vill också lunta. Tror det bor en liten pyroman i mig, jag älskar att lunta...=)

Ikväll blir det en sväng bort till ett par gamla kompisar till Christian, är just i denna stund inte jättesugen. Hade kunnat tänka mig en kväll hemma. Men ska inte måla fan på väggen, kankse kommer bli jättekul!





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Maria

Glad påsk!

2010-04-04 @ 18:41:39
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0