Söndag

I fredags loggade jag in på min facebook. Jag har inte bestämt mig än om jag ska ha kvar kontot eller avvakitvera det igen. Jag stängde ner sidan dagen efter Evelina föddes. Jag ville inte ha frågan om jag fått nån bebis än, för jag hade inte klarat av att svara. Jag ville inte ha några tröstande ord från "facebook" vänner, det hade bara gjort mig mer ledsen. Nu om jag skulle få frågan kan jag svara, döden har fått en annan innebörd nu efter några månader. Vi får se hur jag gör, just nu är den aktiverad iaf.

Söndag idag och helgen börjar närma sig sitt slut, det har varit en bra helg. Har tänkt mycket på det som hände i fredags, jag är inte ledsen längre. Jag kan inte vara arg för att nån trodde att jag precis kommit hem med min lilla bebis, för det var ju så det skulle vara. Ingen hade väl trott att det skulle bli såhär?! Jag hoppas och tror att en dag kommer min telefon att ringa, samtalet kommer att komma!

I övrigt har vi haft årets grillpremiär med familjen Ottsjö/Nilsson, väldigt, väldigt gott! Sen har jag och Therese sytt på våra klänningar, vi är inte färdiga men det är väldigt nära nu. Sydde i två omgångar, först mitt på dagen sen lite på kvällen. Kvällssömnad var ju betydligt roligare, men jag vet inte riktigt om det är att rekomendera...=)





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Therese

Haaha... Faaan va kul det var o ha "kvällssömnad

Jag skrattar så fort jag tänker på det!

2010-04-12 @ 18:16:09
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: ida

Så himla fin klänning. kanske man kan be dig sy någon gång om du får betalt:)???

Så himla proffsigt gjort, kanske skulle du jobbat som sömerska ....



ha en underbar dag.

kram kram



tänker på er...

2010-04-21 @ 12:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0