Helgen

Söndagsångesten ligger fortfarande och pyr. Jag tycker att det ska bli kul att träffa alla i Färgelanda igen, det finns några jag saknar riktigt mycket. Fast hur jag än vänder och vrider på det trivdes jag så himla bra i Trollhättan. Jag håller mina tummar för att jag en dag ska få åka tillbaka...



Då var det söndag igen, helgen har spenderats i Göteborg tillsammans med Christian. Ganska skönt att komma hemifrån lite, fast inte helt fel att komma hem heller. Borta bra, men hemma bäst.



Veckan som kommer har en del måsten, ska tills på onsdag bestämma mig om jag vill åka och träffa Änglagruppen eller inte. En del av mig vill, en annan vill inte, vi får se vad som händer. Sen ska jag ringa och boka tid hos Kranio-Sakral damen mamma går hos. Mamma har frågat ifall hon kan hjälpa människor som lever i sorg och hon sa att hon kunde det. Sen ska jag försöka träna några gånger och kanske åka en sväng till Tapetaffären och köpa tapeter till vårt nya sovrum.



Nu blir det att försöka sova lite...Natti natti





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0