Natti natti

Ska snart gå och sova, jag är trött...

Jag vet att jag var trött när jag jobba tvåskift, ännu tröttare var jag åren då jag jobbade natt. Men att dagtid som ska vara så himla hälsosamt kan göra mig så fruktansvärt trött gör mig lite frustrerad. Jag vet inte om det är för att jag nu förtiden tänker mer på hur jag mår och hur min kropp reagerar eller om det är för att min energi inte räcker till. Trött är jag iallafall och det ska bli skönt att få sova lite...


Natti natti



// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Helena

Natti natti Bäste Jossan! Jag känner igen mig, är oxå jätte trött fast jag jobbar dagtid...

Sov gott! Kram Helena

2010-08-26 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0