Saknad

Jag saknar min tjocka mage, jag saknar halsbrännan, jag saknar mina alldeles för många kilo, jag saknar att behöva kissa 100 gånger per natt, jag saknar mitt socker förbud, jag saknar glädjen, jag saknar hoppet, jag saknar tron och längtan efter att allt skulle bli så himla bra!!

Fy fan va saknaden gör ont ibland!!


Ibland önskar jag att någon ifrån framtiden kunde komma och knacka mig på axeln och berätta för mig, lova mig att att kommer att bli bra. Bara låta mig få andas och släppa taget och funderingarna över den enorma saknaden jag bär på.







// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag saknar mina foglossningar. Det gjorde ju så jävla ont men då visste man att man levde. Nu gör det bara ont i själen, och var sitter den? Kram/V

2010-08-10 @ 01:13:55
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0