Snart måndag

När jag gråter känns det som att det som gör så ont i min kropp på något sätt följer med ut, det är skönt att gråta. Tårarna hjälper mig att få kontroll över mina hjärnspöken lite, jag vet att jag behöver hjälp med att få bukt på dom och med hjälp av alla tårar som runnit i helgen är jag stark nog att be om det.




Det är söndag idag, har haft en bra helg. Christian har varit hemma hela helgen, har varit en sväng på Rabbalshede Marknad med lillasyster, gjort i ordning i vardagsrummet, flyttat ur datarummet för att börja riva tapet, tittat på film och myst i massor =)





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tårar är renande, även om dom gör ont, så ont. Skönt att höra att du har haft en bra helg! Kram

2010-08-22 @ 22:38:10
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0