Onsdag

Jag är trött på Sorgen man måste lära sig att leva med
när man förlorar det finaste!!

Man kan ha en bra dag på jobbet, spendera eftermiddagen med lillasyster & mamma och skratta i massor, sen kan man kommma hem och tårarna börjar rinna. Inte för att det är något som hänt eller för att jag känner mig ledsen.

Men helt plötsigt ligger tårarna där och bränner och bara vill ut. Jag vet att jag är trött och att det kan ha en bidragande orsak, jag vet också att Christian sa något förut som fick mina hjärnspöken att vakna till liv.

En blandning av saknad, trötthet och funderingar är nog orsaken till mina tårar idag...


Natti Natti!!






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0