Annandagen

Julen är så gott som över för i år, det har varit en bra jul!

Dagen innan julafton åkte vi till minneslunden och tände ett ljus hos Evelina. Vi tog även bort massa snö så att nallen kom fram, jag blir glad varje gång vi kommer dit och jag ser att nallen är kvar. Sedan bar det av till familjen Ottsjö/Nilsson för uppesittarkväll med Bingolotto. Inga vinster på bingospelen, men när jag rättade min lott dagen efter visade det sig att jag vunnit en ny lott. Får väl se när jag känner för att spela bingolotto igen =)

På julafton åkte jag och lillasyster först ut till min storebror och gav julklappar till våra brorsöner. Innan vi åkte därifrån fick jag min storebror att nästan börja gråta. Inte alls min mening, men tårar är inte alltid sorliga tårar. Sedan åkte vi hem till mamma där vi spenderade resten av dagen. Åt massa god mat, tittade på Kalle & hans vänner, öppnade julklappar och spelade spel. När vi sedan kom hem tog det inte lång stund innan jag somnade på soffan.

Juldagen spenderades hos Christians mamma. Vi åt massa god mat, risalamalta och öppnade julklappar. Skönt att bara få vara!


Julen är så gott som över för i år, det har varit en bra jul!



// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0