Julklappar

I morgon är det två veckor kvar till julafton!!

Har sedan länge bestämt mig för att jag vägrar vara en av de flera hundra som springer inne på Torp och panikhandlar julklappar den 23:de december. Men med tanke på hur det ser ut på min julklappsfront kanske det slutar med att jag springer där iallafall.

Nej så farligt är det inte...tror jag?! =)


Har inte jättemånga jag ska köpa julklappar till och några är faktiskt redan inhandlade. Har Lillasyster, lillebror och en sak till till Christian kvar. Till Christian vet jag vad jag ska köpa, lillasyster och lillebror vet jag inte riktigt men hoppas kunna hitta något i helgen.


Förutom att det är VÄLDIGT kallt ute och just nu alldeles för långt till att Christian kommer hem är det bra.
Har varit en bra vecka på jobbet, jag trivs med att mina bemanningskompanjoner är tillbaka. Dock är det lite ledsamt att vi inte fick tillbaka våran Teamleader, men jag håller fortfarande mina tummar!!




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till med "julklappsjakten" =)!

Jag håller oxå tummarna för att jag får komma tillbaka. Tack för att du är du!!!!

Kramizar

2010-12-10 @ 08:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0