Nyårsafton

2010...
Det har hänt så fruktansvärt mycket detta året och jag har nog aldrig förr tyckt att ett år gått så fort.
Vart tog 2010 vägen?

Det jag kommer minnas mest är såklart att jag blev mamma, mamma till en liten död flicka. Att en av de lyckligaste stunderna i livet snabbt förändrades till det värsta jag någonsin varit med om. Sen finns narturligvis vägen till dit jag är idag i mitt minne, alla tårar, alla skratt, all envishet, alla underbara människor, världens bäst Therese, känslan av att känna lycka igen!

Jag blev mamma år 2010, mamma till Evelina.
Visst önskar jag att jag fick ha min flicka här hos mig,
men hellre mamma åt en Ängel
än inte mamma alls!!


Det finns en sak till jag kommer att minnas...
Dagen då graviditetstestet visade att Evelina ska bli storasyster våren 2011.


2011...
Mina tankar om 2011 är MÅNGA, min hjärna går på högvarv vad det gäller detta år ibland. Jag kommer gå in i 2011 utan ett enda nyårslöfte, lycklig och full av förväntningar...=)



Kommentarer
Postat av: Jossan

Är du gravid?! Helt fantastiskt i så fall! Grattis!

2010-12-31 @ 16:51:16
URL: http://liftwaffe-jossan.blogspot.com
Postat av: Veronica

Hej fina du!

Jag har helt missat att Evelina skall bli storasyster! Stort grattis till er och hoppas att allt går väl.



Det är nog inte alla som förstår att man kan vara en så stolt mamma, trots att ens barn inte fick leva. Men det kan man och det måste man få vara.

Kram och gott nytt år!

2011-01-01 @ 04:26:09
URL: http://veronicaolin.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hej och gott nytt år!!!



Jag gläds med er och det nya lilla livet.



//Maggan

2011-01-01 @ 13:31:32
Postat av: Anna Gillingsmark

Vad glad jag blir för er skull! Va roligt för er!

Tusen kramar till dej Joss!

2011-01-02 @ 17:17:44
Postat av: Marjo

God fortsättning på det nya året!

Grattis till Evelinas lillasyskon.



/Marjo

2011-01-04 @ 20:16:22
Postat av: Jossan

Tack för era ord, det värmer!

2011-01-05 @ 16:19:03
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0