Evelinas Begravning

På väg till begravningen flyttade paniken in. Hur ska jag kunna leva utan att få träffa henne?? Det skulle bli sista gången jag fick hålla henne i min famn. Men jag har världens bäst pojkvän, han fick min styrka att komma tillbaka!

Vi skulle vara där 30 minuter innan för att lägga henne i sin lilla kista och ge henne nallarna och teckningarna hon fått. Vi hade även tagit med en kudde, man kan inte leva utan kudde! Hon var så fin!

Begravningen var jättefin!! Precis så som vi ville ha de! Hon fick jättefina blommor! Therese hade skrivit ett kort till Evelina som hon läste! Det var så fint!!

Efter begravningen kändes det som om något i min kropp försvann, jag fick en känsla av lättnad och glädje. Jag kommer inte kunna hålla henne i min famn och trösta henne när hon är ledsen och gråter, men jag har gjort det jag kunde för henne, jag lät henne komma vidare!

Älskade Evelina bebisen...jag vet att du vet att du hade haft det jättebra hos oss...Therese säger att allt har en mening, jag tror henne...det är bara jävligt jobbigt att behöva vänta så länge för att få veta meningen med att inte få ha det vackraste i världen hos oss!!

Efter begravningen åkte vi hem, det var skönt att komma hem. Vi hade sällskap hela kvällen. Först våra underbara mammor och lillasyster sen kom Therese och Putte. Vi fikade, åt godis, rökte och drack kaffe...cola till dom små..=)

Halv tittade på Lets Dance, lyssnade på Puttes Matchmakings försök och skrattade i massor! Så underbart att höra massa skratt!!


// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Frieda

Lilla älskade gumman!!

Jag visste inte, fick höra det härom dagen. Är så ledsen för er skull.. Det var länge sedan vi sågs, men ville ändå skicka dig en tanke. Stora kramen

2010-02-07 @ 19:00:03
Postat av: Anette

Jag vet inte vad jag ska skriva. Men om du klarade av att låta din flicka komma vidare så måste jag också hitta kraften att låta min son gå vidare. Men det gör så ont!

Stor kram från en nybliven änglamamma.

2010-02-13 @ 14:53:13
URL: http://dahliastar.blogg.se/
Postat av: Bina

Mina tårar faller,

Jag har läst det här inlägget om och om igen..

Verkligheten har kommit ifatt mig, det här min dag idag och jag hoppas att jag kan vara lika stark som du är.



Tack!



Kramar

2010-03-18 @ 10:21:04
URL: http://tvatusentionollatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0