Borta bra men hemma bäst

I natt åker mamma till USA i tre veckor. Så dagen spenderas på Kindlycke med mamma, lillasyster och Elvis. Att hon ska åka är lite blandade känslor, mamma är alltid mamma. Hon har frågat flera gånger om jag vill att hon ska stanna hemma. Vet att hon hade gjort de om jag ville, men absolut inte!

Jag har ju lillasyster, mamma har sagt till henne att hon måste ringa mig varje dag, fråga om vi ätit mat och komma och laga mat till oss om vi inte äter. Hon är världens bästa mamma min mamma!

Fortsatte vara glad hela dagen igår, konstig känsla. Har varit glad dagar före igår men då har känslan av dåligt samvete funnits där. Har haft känslan av att det är fel att vara glad när jag egentligen är så ledsen. Jag kommer alltid vara ledsen, ledsen över att det finaste i hela världen fick bo i himlen i stället för hemma hos oss. Men visst måste jag ändå få vara glad?!





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart du får vara glad, du sörjer ju inte mindre för det.

jag helt övertygad om att evelina vill se sin mamma glad, tror du inte?!

Kram på dig

2010-02-14 @ 20:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0