Jag är insnöad...

... på riktigt!!!!!!!!

Vaknade som vanligt i min varma säng. Stod upp och konstaterade att idag får del blir tvätt och städ dag. Fy fan va mycket snö, och som pricken över i blåser det satan.

När jag efter en stund tänkte öppna ytterdörren för att se hur mycket snö det kommit egentligen inser jag att framför våran dörr har världens största snödriva flyttat in. Jag tar i för kung och fosterland (kankse inte, men jag tog i iaf) och inser att jag endast får upp dörren ca 5 cm... jag är fånge i mitt egna hem!! Jag får på riktigt inte upp dörren!!

Så nu sitter jag här, får väl roa mig med att städa lite tills Christian vaknar och kan hjälpa mig med dörren!






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: m

Läser din blogg utan att ha en aning om vem du är. Men kan från mitt djupaste hjärta säga att du låter som någon av den godhjärtaste/finaste människa jag hört. Att just din käraste tagits ifrån dig är för mig en gåta; men kanske just därför; hon var redan klar att lära vidare!?!?! Lärt sig av dig/er hur hon ska visa? Visa för resterande av jorden? För alla vill vi veta; vi vill oss lära, hur ska man älska, hur ska man leva? För det vet hon, för ni har redan lärt ut!?!?

Ni får nog tillbaka på något sätt, i tusenfalt!

Men jag är så ledsen att ni nu ska pinas!!!

2010-02-20 @ 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0