Ska testa...

Har många gånger funderat på om jag skulle ta och skaffa mig en blogg. Men varje gång har jag tänkt, va har jag att skriva om.

Den dagen jag blev gravid tänkte jag att jag kunde ju skaffa en blogg och skriva om de, men det blev aldrig mer än en tanke.

Nu har nio månader gått och jag har blivit mamma. Att bli mamma blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Blev mamma till en ängel, världens vackraste ängel!!

Tänkte jag skulle prova blogga för att få ur mig tankar, känslor och hur livet som änglaförälder är. Ska ge de en chans, lättare att gå till datorn än att ta fram papper och penna...


// Mamma till världens finaste ängel



Kommentarer
Postat av: Anonym

Beklaga sorgen :(

2010-04-18 @ 08:48:38
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0