Dreaslocks

Satte för några månader sedan i löshår. Oftast är jag nöjd, men när det är varmt och kliar satan är jag lite mindre nöjd. Sen när jag för några dagar sedan upptäckte, att det på ett ställe bland alla dessa siliconpluppar har börjat bildas en dreadlock, blev jag lite rädd. Missnöjd är inte rätta ordet utan mer orolig för att jag aldrig kommer kunna reda ut den härva som bildats...

_____________________________________________________________________________________________

Uppdatering:

Har varit hos en mycket snäll Sabine som hjälpt mig trassla ut mitt hår...TACK!



Det finns något jag tänkt på ett tag nu, nallen i minneslunden. Det har regnat fyra gånger sen jag satte den där. Jag vet att jag inte kan göra något åt det ifall dom plockat bort den och jag vet att någon gång kommer dom att göra det. Men jag vill ändå åka dit för att kolla, jag vill veta ifall den finns kvar eller inte. Hade jag fått bestämma skulle den finnas där föralltid...





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Veronica

Trist med håret nu när man vill va sommarfin, tur att det löste sig! Mitt eget är ofta solblekt svinto efter för mycket salta bad...



Astrid har ett mjukismarsvin på sin grav, jag trodde att det skulle bli jättefult med en gång. Nu har det legat där i sol, vind och regn i över två månader och det är fortfarande som nytt! Hoppas Evelina får ha sin fina nalle hos sig länge. Kram

2010-07-15 @ 20:58:40
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0