Måtte vädergudarna vara med mig?!?

Snälla låt det vara sol och varmt i morgon så att jag kan få spendera några timmar vid stranden!!

Fredag idag, veckans bästa dag! Arbetsveckan är gjord och jag ser fram emot sovmorgon i två dagar. Inte för att jag tycker det är speciellt jobbigt att komma upp på morgonen, men att inte behöva ställa klockan är ändå lite lyx.

Det har varit en bra vecka förutom vissa dagar när jag öpnnat posten. Brev har kommit som fått mina tårar att komma, tårar av besvikelse. Några saker har jag ifrågasatt andra är bara att acceptera. Men även fast tårar runnit har det bra övervägt det dåliga!!






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0