Snart måndag

Helgen är snart slut och nedräkningen till semestern kan börja på riktigt...4 arbetsdagar kvar!! Jag verkligen längtar efter att bara få vara ledig och som det verkar nu ska jag tillbaks till Trollhättan efter semester. Bara att veta vad som händer efter semestern gör att jag kan njuta lite till =)

Sitter nu och väntar på att Christian ska komma hem, vi ska åka till Minneslunden en stund. Jag vill se om nallen finns kvar och lämna en blomma. Christian säger att om inte nallen finns kvar är det Evelina som varit och hämtat den, åh...




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh...

2010-07-19 @ 09:13:55
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0