Fredag!!

En bra sak med att jobba är att man får helg, finns inget bättre än att stämpla ut fredag eftermiddag!

Började min helg med en tur till Överby och sedan Torp med Therese, fick inhandlat ett par byxor och en tröja, jag är nöjd. Vad som komma skall resten av helgen vet jag inte, några timmar i solen får det iallafall bli.

Sen vill jag kanske åka till Minneslunden och kolla ifall dom fått igång vattenfallet. Jag hade velat ha nallen till Evelina som jag bestämt mig för att hon ska ha där uppe, men när vi var inne på Torp i veckan var den slut. Just då fanns det inget alternativ, det var den nallen eller ingen alls.

Det spelar ingen roll vad det är för nalle jag lämnar där, jag har kommit fram till det nu. Men just då i affären när hon i kassan sa att den inte fanns blev jag jätte ledsen. Hur kunde hon säga att den inte fanns?!? Jag hade ju bestämt mig för att jag skulle ha en sådan.

Ibland inser jag hur lätt såret jag bär på kan börja blöda...





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0