Måndag

Äntligen har jag kommit hem och fått i mig lite mat. Har varit en lång arbetsdag idag, först några timmar i Färgelanda, sen till Trollhättan för att sedan åka tillbaks till Färgelanda några timmar.

Det är väldigt mycket övertid nu, det känns som att livet just nu går ut på att äta lite, jobba mycket och sova lite. Kanske jobbar lite för mycket för mitt eget bästa, men jag vet att om jag jobbar mycket nu kan jag ta semester i tre veckor och då är det värt att kankse jobba lite för mycket.








// Mamma till världens finaste Ängel


Kommentarer
Postat av: Veronica

Shit jag börjar jobba idag. Slu på sjukskrivningen. Jag är ju NERVÖS, det är inte likt mig?! Hoppas jag överlever. Kram

2010-06-29 @ 11:52:53
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0