Onsdag

Efter ett samtal idag har jag tänkt mycket på frågan - Hur mår du, hur mår du egentligen? Hur mår jag egentligen? Just nu vet jag faktiskt inte, det är så mycket tankar som bara snurrar runt i min lilla skalle. Tankar jag inte riktigt vet hur jag ska bära mig åt för att kunna hantera. Eller jag vet det egentligen, men jag måste bara komma dit.

I samtalet kom även mitt jobb upp, är det rätt att jobba heltid? För min del är det de, jag behöver jobba.


Nu ska jag strax gå och sova och hoppas att natten går fort så att det blir i morgon...för i morgon är det ingen vanlig dag, för i morgon är det Min födelsedag!!!!





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis på födelsedagen! Hoppas du fick en fin dag. Visst känns det hopplöst när man inte kan hålla en tanke och det bara snurrar runt runt. Samtidigt känner man sig bara tom. Konstigt är det. Kram

2010-06-10 @ 21:22:06
URL: http://veronicaolin.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!

Den frågan är verkligen svår att svara på ibland. Hur mår man egentligen?? Innerst inne?

Hoppas du haft en bra födelsedag och att det är ok med dig annars?! Stort grattis!



Många kramar Therese

2010-06-10 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0