Vänskap

Första gången jag träffade henne var på Lear i Tanum för ca 6år sedan, vi jobbade på samma avdelning fast på varsitt skift. Sedan blev hon gravid och sjukskriven och vi jobbade inte ihop något mer. Hejjade på varandra om vi träffades i affären eller sådär men inget mer.

Sedan öppnade gymmet här i Munkedal och vi träffades igen. Först blev vi vänner på facebook, sen blev vi fika vänner och idag är hon min bästa vän.

Hon är den som först fick veta att jag var gravid, hon är den som jag kan berätta allt för, hon är den som alltid finns där, hon är den som förutom min familj först fick veta att Evelina var en Ängel, hon är den jag ville skulle vara med på min dotters begravning, hon är den som säger så kloka saker, hon är den som hjälpt mig så oerhört mycket!!!

Min vän, min älskade vän Therese.

Hon är också den som för några veckor sedan, efter att ha hört min besvikelse över att inte få den nallen jag ville ha till minneslunden bestämmde sig för att få tag på den iallafall. Idag var jag där och fikade och i min hand fick jag ett paket, ett paket som innehöll precis den nallen jag ville ha!!

TACK!!!


// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh gumman...

Det känns som om jag känt dej hela livet. Jag tror alla har en själsfrände och jag har hittat min!

2010-06-16 @ 08:22:17
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: alexandra

Vilken fin vän du har..



2010-06-16 @ 08:43:01
URL: http://alexandrahk.blogg.se/
Postat av: Carro

så himla gulligt av henne, o den va verkligen en underbar nalle till evelina!

2010-06-16 @ 21:19:29
Postat av: Anette

Hej!

Guuuud vilken underbar vän du har som sett till att du fick nallen. Blev alldeles rörd!!

Våran Elias har en exakt likadan men pojken. Den har suttit brevid Elias kista sen vi bäddade ner honom och sen begravningen har den suttit på hans grav.



användarnamn till min blogg är nu: dahlia och lösen är: sommarlov



Stor kram till dig!!!

2010-06-20 @ 22:17:43
URL: http://dahliastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0