09:15

Klockan är nu 09:15 och i min kropp känner jag styrka...masssvis med styrka. Har varit på sjukhuset och tagit prover...SJÄLV!!

Ringde igår och beställde tid, hon frågade när jag ville komma. Först tänkte jag naturligvis på eftermiddagen när jag kan få sällskap av nån men sen så ändrade jag mig. Tog en tid klockan 8. Om det var för att jag visste att jag troligvis inte kommer träffa nån som jag känner eller om det var för att jag är enveten och gav mig fan på att jag skulle klara de vet jag inte riktigt, men jag gick iaf dit själv och det kändes bra, jag klarade de!

Åh idag är det tisdag, en händelserik tisdag. För det första tänker jag massor på familjen Ottsjö/Nilsson, sen för det andra är det idag mamma kommer hem. Halv 4 landar dom på Landvetter!





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0