Bitter vs Olycklig

Jag ligger ner och försäkringskassan slutar aldrig att sparka...fy fan!! Jag önskar dom kunde säga - Josefin det har tyvärr blivit såhär pga att du inte gjort såhär, eller såhär. Men det är inte så, jag har gjort allt för att det inte ska krångla, jag har gjort allt dom bett mig göra.

Gång på gång har jag ringt och frågat och frågat för att det inte ska bli nått krångel. Likt förbannat strular dom till de, jag är så jävla trött. Hur många gånger ska jag behöva lida för deras misstag?

Vad jag än gör fortsätter dom sparka! Det ända jag ville var att få med min bebis hem, jag ville vara lycklig!!

Istället börjar jag bli någon som som jag absolut inte vill vara. Jag börjar bli den som håller upp en fasad, en fasad som gör att jag orkar. Allt är så himla bra, jag är stark, jag klarar detta, jag är mamma, hej åh hå. Men innerst inne gråter jag, min kropp håller på att falla samman...

JAG VILLE JU BARA VARA LYCKLIG!!!!!





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0