En bra dag...

Sitter i min soffa med datorn i knät och Halv Åtta hos mig på tv:n i bakgrunden. Jag gillar verkligen Helge Skoog...=)

Har precis kommit hem, har varit och tränat Combat med Lovisa. Första gången jag tränade utan Therese, inte alls lika kul! Jag gillar att ha henne där, inte för att det var så jobbigt att gå dit utan henne (hade ju min lillasyster) utan mest för att hon e jävligt grym! 


Vet inte om jag skrivet det innan, men Therese sköter våran kontakt med försäkringsbolaget. Hon ringde idag för att fråga lite saker för att kunna ringa och prata med dom. Är så fruktansvärt glad för att hon hjälper oss. Jag vill ha svar på mina frågor, har ringt ett par gånger men det slutade alltid med att jag grät och fick lägga på. Jag klarar inte av de, blir bara ledsen. Hur det kommer att gå spelar ingen roll men jag är oerhört glad för att Therese orkar kämpa för att få en vettig förklaring. Du är guld värd Therese!!

I övrigt har det varit en dag i fikans tecken, först kom Sandra förbi på lite kaffe och sen kom Marie. Har varit en bra dag förutom 40 minuters telefonkö till Försäkringskassan då förstås.

 

 

// Mamma till världens finaste Ängel



Kommentarer
Postat av: Therese

ÅÅåh var ni o tränade utan moi?!?!?! Hmm... (haha)

:) Jag SKA få ett ordentligt svar!

2010-03-16 @ 21:54:45
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Så går det när man har stora barn som snart ska börja skolan och komunen anordnar informations möten och så =)



Kram

2010-03-16 @ 21:58:48
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0